USAI, Antonio
 Distribuzione geografica
Continente #
NA - Nord America 1.383
EU - Europa 1.156
AS - Asia 775
OC - Oceania 9
SA - Sud America 3
Continente sconosciuto - Info sul continente non disponibili 2
Totale 3.328
Nazione #
US - Stati Uniti d'America 1.368
IT - Italia 464
CN - Cina 332
UA - Ucraina 307
SG - Singapore 250
DE - Germania 160
HK - Hong Kong 145
FI - Finlandia 91
SE - Svezia 32
FR - Francia 25
KR - Corea 25
GB - Regno Unito 16
BE - Belgio 13
CA - Canada 13
AU - Australia 9
CZ - Repubblica Ceca 8
ES - Italia 7
CH - Svizzera 5
RU - Federazione Russa 5
TR - Turchia 5
GR - Grecia 3
ID - Indonesia 3
IS - Islanda 3
NL - Olanda 3
PH - Filippine 3
PT - Portogallo 3
VN - Vietnam 3
EU - Europa 2
IE - Irlanda 2
JO - Giordania 2
AT - Austria 1
AZ - Azerbaigian 1
BO - Bolivia 1
BR - Brasile 1
CR - Costa Rica 1
DK - Danimarca 1
EC - Ecuador 1
EE - Estonia 1
IL - Israele 1
IN - India 1
IR - Iran 1
JP - Giappone 1
KZ - Kazakistan 1
LV - Lettonia 1
MD - Moldavia 1
ME - Montenegro 1
MX - Messico 1
PL - Polonia 1
RO - Romania 1
SA - Arabia Saudita 1
SI - Slovenia 1
Totale 3.328
Città #
Chandler 344
Singapore 205
Jacksonville 193
Hong Kong 143
Princeton 130
Sassari 72
Nanjing 71
Helsinki 66
Ann Arbor 61
Dearborn 60
Shanghai 56
Wilmington 49
Beijing 41
Milan 29
Seoul 25
Changsha 23
Rome 23
Santa Clara 23
Nanchang 21
Falkenstein 20
Ashburn 16
Shenyang 16
Dallas 14
Jiaxing 14
Brussels 13
Hebei 13
Boardman 12
Woodbridge 12
Tianjin 11
Cagliari 10
Norwalk 10
Houston 9
Ningbo 9
Kunming 8
Toronto 7
Moglia 6
San Francisco 6
Borore 5
Hangzhou 5
Jinan 5
Lyon 5
Olomouc 5
Shenzhen 5
Étaules 5
Alghero 4
Andover 4
Barcelona 4
Catania 4
Falls Church 4
Frankfurt am Main 4
Haikou 4
Lanciano 4
Melbourne 4
Modena 4
Nuremberg 4
Redwood City 4
Rho 4
San Mateo 4
Udine 4
Zurich 4
Albano Laziale 3
Aprilia 3
Athens 3
Augusta 3
Brno 3
Canberra 3
Chions 3
Davao City 3
Enfield 3
Florence 3
Hohentengen 3
Lungro 3
Mannheim 3
Markham 3
Messina 3
Mountain View 3
Nuoro 3
Opera 3
Pittsburgh 3
Reykjavik 3
Romola 3
Washington 3
Zhengzhou 3
Amman 2
Bari 2
Casalgrasso 2
Catanzaro 2
Changchun 2
Dublin 2
Genova 2
Guangzhou 2
Hanoi 2
Hanover 2
Izmir 2
Lanzhou 2
Las Vegas 2
Lisbon 2
Los Angeles 2
Madrid 2
Monmouth Junction 2
Totale 2.043
Nome #
Alcune applicazioni dell’illusione di Müller-Lyer alla gestione dello spazio espositivo a scaffale 100
Introduction to the volume: Entrepreneurship & SMEs in Emerging Markets: Competitiveness & innovation in Knowledge Economy 95
Pushing towards innovation in the Cultural and Creative industry of Sardinia 93
The role of resources and capabilities in managing and overcoming the financial crisis: a case study of the Fratelli Pinna sheep-dairy business 84
Caveat nell’impiego di materiale di visibilità a scaffale: i risultati di un esperimento 83
Chinese tourism in Europe: the determinants of destination competitiveness 79
Entrepreneurship & SMEs in Emerging Markets: Competitiveness & Innovation in Knowledge Economy 77
ESG and Value Creation in Air Transport Companies: The Case History of GEASAR S.p.A. (Olbia Costa Smeralda Airport) 76
DIGITAL OPEN INNOVATION. Sfide gestionali e enabling technologies per le piccole e medie imprese 70
La pianificazione strategica di alcuni centri urbani della Sardegna, nuovi orientamenti di sviluppo in ambito insulare mediterraneo 67
Atti del IV Convegno internazionale METMA 4 – International Workshop on Spatio – Temporal Modelling 67
Business process management (BPM): How complementary BPM capabilities can build an ambidextrous state in business process activities of family firms 67
Do entrepreneurial knowledge and innovative attitude overcome “imperfections” in the innovation process? Insights from SMEs in the UK and Italy 65
Analgesici di marca e generici a confronto: un’analisi delle percezioni di efficacia attraverso un implicit association test (IAT) 65
Data driven reputation management: la competività delle destinazioni turistiche nella prospettiva del relationship marketing process 62
Converting Shelf-Based Scarcity into Innovation by Adopting Customer-Focused Innovation Approach 61
Equity crowdfunding inTechnology Transfer Strategies and Licensing 60
"Intenzione" e "invenzione": la creazione di valore per la destinazione Sardegna attraverso l’immagine coordinata 60
La dimensione sociale delle strategie di marketing: il caso studio di un’impresa agro-alimentare 59
Il brand Sardegna: genesi ed evoluzione 55
Niche tourism destinations’ online reputation management and competitiveness in big data era: evidence from three Italian cases 53
Spin-off universitari in regioni economicamente marginali: il caso Abbeynet 52
Happiness as a driver of entrepreneurial initiative and innovation capital 52
Knowledge Discovery out of Text Data. A Systematic Review via Text Mining 51
The customer satisfaction in tourist systems 50
Il valore economico dei beni ambientali e la soddisfazione dei clienti: la competitività del prodotto ecoturistico 50
The relative importance of service quality dimensions in E-commerce experiences 50
Economia e sviluppo nel comune di Castelsardo: prospettive di un sistema turistico pluribusiness 49
Il turismo enogastronomico e culturale in Sardegna: opportunità di sviluppo. Le azioni di marketing turistico 47
Economia e competitività nel comune di Alghero: le vie dello sviluppo dalle contraddizioni del presente 45
Creating shared value. Strategic management of CSR in integrated management perspective 45
Innovazione e marketing nel settore della nautica da diporto, strategie e modelli di business per la competitività del sistema economico del mare 43
Introduzione. Il Progetto Gallura's Sustainable Tourism 42
Manuel européen de bonnes pratiques sur l’organisation et la planification écotouristique 42
Statistics for Spatio-Temporal Modelling 42
How to Improve Competitiveness of Tourism Destinations by Data Driven Reputation Management 42
Organizzazione e pianificazione delle attività ecoturistiche: principi ed esperienze 41
Unveiling the impact of the adoption of digital technologies on firms’ innovation performance 41
L'autenticità percepita di una marca territoriale: il brand Sardegna 41
L'autenticità percepita del brand Sardegna presso le comunità locali 40
I business model sostenibili nel sistema aeroportuale: la CSR per la creazione di valore nell’Aeroporto “Costa Smeralda” di Olbia 39
Spin-off universitari in regioni economicamente marginali: il caso della Sardegna 39
Strategie e modelli per una crescita condivisa tra università e imprese 37
The lack of balance in the Spanish First Division Football League 37
L’Università degli Studi di Sassari e i suoi laureati: valutazioni e proposte delle imprese 36
Il turismo sostenibile in Sardegna: il laboratorio Gallura. Analisi sullo stato attuale e possibili scenari di sviluppo 35
OVERCOMING “IMPERFECTIONS” OF TECHNOLOGICAL CHANGE: THE BORDERLESS NATURE OF ENTREPRENEURSHIP IN OPEN INNOVATION MODEL 35
Il prodotto ecoturistico: le destinazioni eco-customer oriented 34
Knowledge exploration and ICT knowledge exploitation through human resource management 34
Mobile Services Diffusion as Potential Enabler for Brand Building: an exploratory analysis 33
Il contesto socio-economico e il mercato del lavoro 33
Knowledge integration for resilience among multinational SMEs amid the COVID-19: from the view of global digital platforms 32
Are digital technologies killing future innovation? The curvilinear relationship between digital technologies and firm’s intellectual property 32
Influence of the cadastral value of the urban land and neighborhood characteristics on the mean house mortgage appraisal 32
L'indagine sugli operatori del settore 32
Perceiving the Tourism Image of Italy: A Study of the Destination Image Framework of Italy in the Chinese Market 31
A STUDY ON CONSUMER ATTITUDES TOWARDS TOURISM ADVERTISING: THE INFLUENCE OF EMOTION AND MOTIVATION 31
Nonverbal stimuli in a virtual aisle: does the shelf you choose matter? 31
L’orientamento del turismo di massa nell’ottica della sostenibilità. Metodologie e valutazioni per il turismo balneare 30
Turismo e sostenibilità ambientale 29
Turismo nature-based, sviluppo socioeconomico e conservazione. Il diving come driver per l’area marina protetta 27
L'indagine sui turisti 26
Is healthy food convenient for health and pockets? 25
La visione manageriale delle Aree Marine Protette: dalla valorizzazione del capitale naturale alla co-creazione di valore 25
TOURISM AND NATURAL ATTRACTORS: CONSERVATION AS A NEW SOURCE OL COMPETITIVE ADVANTAGE. THE CASE HISTORY OF THE PROTECTED AREA OF TAVOLA PUNTA CODA CAVALLO 24
La valorizzazione socioeconomica della pesca ricreativa in una prospettiva di sostenibilità 24
La Valutazione dei sistemi produttivi: la customer satisfaction nei sistemi turistici 24
How OFDI Promotes High-Technology Multinationals’ Innovation: From the Perspective of a Cross-Border Business Model 24
Employee Psychological Resources as a Microfoundation for Organizational Knowledge Creation Across Cultures: A Yin-Yang Dialectical Systems View 23
Illusioni visive “nascoste” nel package ed effetti sulla quantità percepita di spazio espositivo allocato ad una referenza 23
L’impatto ambientale dei turisti balneari: la gestione della CO2 nell’ottica della sostenibilità 23
The WISED knowledge-creating company: rethinking SECI model in light of the digital transition 22
Enhancing Innovative Behavior at the Workplace: the Moderating Role of Entrepreneurial Orientation and Web 2.0 22
LEVERAGING KNOWLEDGE MANAGEMENT ON BRAND EQUITY IN US LISTED COMPANIES 20
Raddoppiare o triplicare le referenze nella comunicazione di marketing tramite flyer promozionale? L’effetto sulla percezione di convenienza di prezzo da parte del cliente 18
The digital humanism era triggered by individual creativity 17
The open innovation journey along heterogeneous modes of knowledge-intensive marketing collaborations: a cross-sectional study of innovative firms in Europe 14
The impact of knowledge sharing on employee engagement through the mediating role of competency development and moderating role of social climate 12
Influenzare la numerosità percepita delle referenze a scaffale attraverso il principio di accentuazione delle direzioni spaziali della porzione di lineare espositivo 12
The impact of knowledge management on the digital supply chain - a bibliometric literature review 10
Preventing food waste in Chinese catering supply chain: from the view of tacit knowledge 10
Totale 3.460
Categoria #
all - tutte 19.364
article - articoli 0
book - libri 0
conference - conferenze 0
curatela - curatele 0
other - altro 0
patent - brevetti 0
selected - selezionate 0
volume - volumi 0
Totale 19.364


Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2019/2020288 0 0 0 0 0 0 105 16 55 41 64 7
2020/2021508 69 3 72 3 66 13 65 25 86 70 26 10
2021/2022338 34 4 10 10 4 3 16 33 29 11 46 138
2022/2023659 71 52 21 114 63 97 0 70 116 12 29 14
2023/2024221 31 14 13 14 23 9 3 12 0 2 48 52
2024/2025784 25 33 153 45 203 149 176 0 0 0 0 0
Totale 3.460