USAI, Antonio
 Distribuzione geografica
Continente #
NA - Nord America 1.305
EU - Europa 936
AS - Asia 366
OC - Oceania 9
SA - Sud America 3
Continente sconosciuto - Info sul continente non disponibili 2
Totale 2.621
Nazione #
US - Stati Uniti d'America 1.291
IT - Italia 353
UA - Ucraina 307
CN - Cina 248
DE - Germania 131
SG - Singapore 72
SE - Svezia 32
FI - Finlandia 28
KR - Corea 25
GB - Regno Unito 16
FR - Francia 15
BE - Belgio 13
CA - Canada 13
AU - Australia 9
CZ - Repubblica Ceca 8
ES - Italia 6
CH - Svizzera 5
RU - Federazione Russa 5
TR - Turchia 5
GR - Grecia 3
ID - Indonesia 3
PT - Portogallo 3
EU - Europa 2
HK - Hong Kong 2
JO - Giordania 2
VN - Vietnam 2
AZ - Azerbaigian 1
BO - Bolivia 1
BR - Brasile 1
CR - Costa Rica 1
DK - Danimarca 1
EC - Ecuador 1
EE - Estonia 1
IE - Irlanda 1
IL - Israele 1
IN - India 1
IR - Iran 1
IS - Islanda 1
JP - Giappone 1
KZ - Kazakistan 1
LV - Lettonia 1
MD - Moldavia 1
ME - Montenegro 1
NL - Olanda 1
PL - Polonia 1
RO - Romania 1
SA - Arabia Saudita 1
SI - Slovenia 1
Totale 2.621
Città #
Chandler 344
Jacksonville 193
Princeton 130
Nanjing 71
Sassari 70
Ann Arbor 61
Dearborn 60
Wilmington 49
Singapore 40
Beijing 37
Seoul 25
Changsha 23
Nanchang 21
Rome 21
Shenyang 16
Jiaxing 14
Ashburn 13
Brussels 13
Hebei 13
Boardman 12
Dallas 12
Woodbridge 12
Tianjin 11
Norwalk 10
Houston 9
Ningbo 9
Cagliari 8
Kunming 8
Toronto 7
Moglia 6
San Francisco 6
Jinan 5
Olomouc 5
Alghero 4
Andover 4
Barcelona 4
Catania 4
Falls Church 4
Haikou 4
Hangzhou 4
Lanciano 4
Melbourne 4
Milan 4
Modena 4
Redwood City 4
Rho 4
San Mateo 4
Udine 4
Zurich 4
Albano Laziale 3
Aprilia 3
Athens 3
Augusta 3
Brno 3
Canberra 3
Chions 3
Enfield 3
Helsinki 3
Hohentengen 3
Lungro 3
Mannheim 3
Markham 3
Messina 3
Mountain View 3
Nuoro 3
Opera 3
Pittsburgh 3
Washington 3
Zhengzhou 3
Amman 2
Bari 2
Catanzaro 2
Changchun 2
Frankfurt am Main 2
Genova 2
Hanoi 2
Hanover 2
Izmir 2
Lanzhou 2
Las Vegas 2
Lisbon 2
Madrid 2
Monmouth Junction 2
Montbonnot 2
Olbia 2
Ottawa 2
Padova 2
Pirri 2
Podolsk 2
San Vero Milis 2
Santa Clara 2
Seattle 2
St Louis 2
Taizhou 2
Torino 2
Venice 2
Almaty 1
Amsterdam 1
Baku 1
Berlin 1
Totale 1.516
Nome #
Pushing towards innovation in the Cultural and Creative industry of Sardinia 86
Alcune applicazioni dell’illusione di Müller-Lyer alla gestione dello spazio espositivo a scaffale 85
Introduction to the volume: Entrepreneurship & SMEs in Emerging Markets: Competitiveness & innovation in Knowledge Economy 85
The role of resources and capabilities in managing and overcoming the financial crisis: a case study of the Fratelli Pinna sheep-dairy business 78
Chinese tourism in Europe: the determinants of destination competitiveness 75
Caveat nell’impiego di materiale di visibilità a scaffale: i risultati di un esperimento 74
Entrepreneurship & SMEs in Emerging Markets: Competitiveness & Innovation in Knowledge Economy 68
DIGITAL OPEN INNOVATION. Sfide gestionali e enabling technologies per le piccole e medie imprese 60
Atti del IV Convegno internazionale METMA 4 – International Workshop on Spatio – Temporal Modelling 58
Business process management (BPM): How complementary BPM capabilities can build an ambidextrous state in business process activities of family firms 56
Data driven reputation management: la competività delle destinazioni turistiche nella prospettiva del relationship marketing process 56
La pianificazione strategica di alcuni centri urbani della Sardegna, nuovi orientamenti di sviluppo in ambito insulare mediterraneo 55
La dimensione sociale delle strategie di marketing: il caso studio di un’impresa agro-alimentare 55
Equity crowdfunding inTechnology Transfer Strategies and Licensing 54
Do entrepreneurial knowledge and innovative attitude overcome “imperfections” in the innovation process? Insights from SMEs in the UK and Italy 53
"Intenzione" e "invenzione": la creazione di valore per la destinazione Sardegna attraverso l’immagine coordinata 52
Converting Shelf-Based Scarcity into Innovation by Adopting Customer-Focused Innovation Approach 52
Il brand Sardegna: genesi ed evoluzione 49
The customer satisfaction in tourist systems 47
Il valore economico dei beni ambientali e la soddisfazione dei clienti: la competitività del prodotto ecoturistico 47
Knowledge Discovery out of Text Data. A Systematic Review via Text Mining 45
Niche tourism destinations’ online reputation management and competitiveness in big data era: evidence from three Italian cases 44
Analgesici di marca e generici a confronto: un’analisi delle percezioni di efficacia attraverso un implicit association test (IAT) 44
Spin-off universitari in regioni economicamente marginali: il caso Abbeynet 43
The relative importance of service quality dimensions in E-commerce experiences 43
Il turismo enogastronomico e culturale in Sardegna: opportunità di sviluppo. Le azioni di marketing turistico 43
Happiness as a driver of entrepreneurial initiative and innovation capital 42
Economia e sviluppo nel comune di Castelsardo: prospettive di un sistema turistico pluribusiness 41
Economia e competitività nel comune di Alghero: le vie dello sviluppo dalle contraddizioni del presente 38
How to Improve Competitiveness of Tourism Destinations by Data Driven Reputation Management 38
Creating shared value. Strategic management of CSR in integrated management perspective 38
Innovazione e marketing nel settore della nautica da diporto, strategie e modelli di business per la competitività del sistema economico del mare 37
Introduzione. Il Progetto Gallura's Sustainable Tourism 36
Statistics for Spatio-Temporal Modelling 36
Organizzazione e pianificazione delle attività ecoturistiche: principi ed esperienze 35
L'autenticità percepita di una marca territoriale: il brand Sardegna 35
Spin-off universitari in regioni economicamente marginali: il caso della Sardegna 33
Manuel européen de bonnes pratiques sur l’organisation et la planification écotouristique 32
The lack of balance in the Spanish First Division Football League 32
L'autenticità percepita del brand Sardegna presso le comunità locali 31
L’Università degli Studi di Sassari e i suoi laureati: valutazioni e proposte delle imprese 31
Il turismo sostenibile in Sardegna: il laboratorio Gallura. Analisi sullo stato attuale e possibili scenari di sviluppo 29
Il prodotto ecoturistico: le destinazioni eco-customer oriented 28
OVERCOMING “IMPERFECTIONS” OF TECHNOLOGICAL CHANGE: THE BORDERLESS NATURE OF ENTREPRENEURSHIP IN OPEN INNOVATION MODEL 28
L'indagine sugli operatori del settore 28
Influence of the cadastral value of the urban land and neighborhood characteristics on the mean house mortgage appraisal 27
Il contesto socio-economico e il mercato del lavoro 26
Strategie e modelli per una crescita condivisa tra università e imprese 26
Are digital technologies killing future innovation? The curvilinear relationship between digital technologies and firm’s intellectual property 26
Turismo e sostenibilità ambientale 26
Perceiving the Tourism Image of Italy: A Study of the Destination Image Framework of Italy in the Chinese Market 25
Knowledge exploration and ICT knowledge exploitation through human resource management 25
Nonverbal stimuli in a virtual aisle: does the shelf you choose matter? 25
A STUDY ON CONSUMER ATTITUDES TOWARDS TOURISM ADVERTISING: THE INFLUENCE OF EMOTION AND MOTIVATION 24
Unveiling the impact of the adoption of digital technologies on firms’ innovation performance 24
L'indagine sui turisti 23
Turismo nature-based, sviluppo socioeconomico e conservazione. Il diving come driver per l’area marina protetta 23
L’orientamento del turismo di massa nell’ottica della sostenibilità. Metodologie e valutazioni per il turismo balneare 23
TOURISM AND NATURAL ATTRACTORS: CONSERVATION AS A NEW SOURCE OL COMPETITIVE ADVANTAGE. THE CASE HISTORY OF THE PROTECTED AREA OF TAVOLA PUNTA CODA CAVALLO 22
Is healthy food convenient for health and pockets? 22
La valorizzazione socioeconomica della pesca ricreativa in una prospettiva di sostenibilità 19
La Valutazione dei sistemi produttivi: la customer satisfaction nei sistemi turistici 19
Illusioni visive “nascoste” nel package ed effetti sulla quantità percepita di spazio espositivo allocato ad una referenza 18
How OFDI Promotes High-Technology Multinationals’ Innovation: From the Perspective of a Cross-Border Business Model 18
Enhancing Innovative Behavior at the Workplace: the Moderating Role of Entrepreneurial Orientation and Web 2.0 18
L’impatto ambientale dei turisti balneari: la gestione della CO2 nell’ottica della sostenibilità 17
La visione manageriale delle Aree Marine Protette: dalla valorizzazione del capitale naturale alla co-creazione di valore 17
Employee Psychological Resources as a Microfoundation for Organizational Knowledge Creation Across Cultures: A Yin-Yang Dialectical Systems View 12
Raddoppiare o triplicare le referenze nella comunicazione di marketing tramite flyer promozionale? L’effetto sulla percezione di convenienza di prezzo da parte del cliente 12
LEVERAGING KNOWLEDGE MANAGEMENT ON BRAND EQUITY IN US LISTED COMPANIES 11
The digital humanism era triggered by individual creativity 11
Knowledge integration for resilience among multinational SMEs amid the COVID-19: from the view of global digital platforms 8
The open innovation journey along heterogeneous modes of knowledge-intensive marketing collaborations: a cross-sectional study of innovative firms in Europe 8
Mobile Services Diffusion as Potential Enabler for Brand Building: an exploratory analysis 6
Influenzare la numerosità percepita delle referenze a scaffale attraverso il principio di accentuazione delle direzioni spaziali della porzione di lineare espositivo 6
Preventing food waste in Chinese catering supply chain: from the view of tacit knowledge 6
The impact of knowledge management on the digital supply chain - a bibliometric literature review 4
The impact of knowledge sharing on employee engagement through the mediating role of competency development and moderating role of social climate 2
Totale 2.734
Categoria #
all - tutte 14.453
article - articoli 0
book - libri 0
conference - conferenze 0
curatela - curatele 0
other - altro 0
patent - brevetti 0
selected - selezionate 0
volume - volumi 0
Totale 14.453


Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2019/2020468 0 0 29 4 84 63 105 16 55 41 64 7
2020/2021508 69 3 72 3 66 13 65 25 86 70 26 10
2021/2022338 34 4 10 10 4 3 16 33 29 11 46 138
2022/2023659 71 52 21 114 63 97 0 70 116 12 29 14
2023/2024221 31 14 13 14 23 9 3 12 0 2 48 52
2024/202558 25 33 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Totale 2.734