USAI, Antonio
 Distribuzione geografica
Continente #
NA - Nord America 6.865
AS - Asia 1.858
EU - Europa 1.412
SA - Sud America 1.332
AF - Africa 74
OC - Oceania 11
Continente sconosciuto - Info sul continente non disponibili 2
Totale 11.554
Nazione #
US - Stati Uniti d'America 6.765
BR - Brasile 1.148
SG - Singapore 859
IT - Italia 543
CN - Cina 480
UA - Ucraina 315
DE - Germania 178
HK - Hong Kong 171
FI - Finlandia 99
VN - Vietnam 94
AR - Argentina 67
CA - Canada 44
SE - Svezia 41
FR - Francia 39
RU - Federazione Russa 38
GB - Regno Unito 37
MX - Messico 32
TR - Turchia 27
EC - Ecuador 26
VE - Venezuela 26
ZA - Sudafrica 26
KR - Corea 25
BD - Bangladesh 24
CO - Colombia 21
IQ - Iraq 21
PK - Pakistan 19
MA - Marocco 18
ES - Italia 16
JP - Giappone 16
ID - Indonesia 14
IN - India 14
PL - Polonia 14
UZ - Uzbekistan 14
BE - Belgio 13
PE - Perù 12
AU - Australia 11
PY - Paraguay 11
NL - Olanda 10
CL - Cile 9
CZ - Repubblica Ceca 9
AT - Austria 8
DO - Repubblica Dominicana 8
JO - Giordania 8
KE - Kenya 8
KZ - Kazakistan 8
AE - Emirati Arabi Uniti 7
AZ - Azerbaigian 7
LT - Lituania 7
NP - Nepal 6
PH - Filippine 6
SA - Arabia Saudita 6
AL - Albania 5
BO - Bolivia 5
CH - Svizzera 5
EG - Egitto 5
GR - Grecia 5
IE - Irlanda 5
KG - Kirghizistan 5
PS - Palestinian Territory 5
RS - Serbia 5
UY - Uruguay 5
DZ - Algeria 4
GE - Georgia 4
TN - Tunisia 4
BH - Bahrain 3
BY - Bielorussia 3
CR - Costa Rica 3
HN - Honduras 3
IL - Israele 3
IS - Islanda 3
JM - Giamaica 3
KW - Kuwait 3
LB - Libano 3
PT - Portogallo 3
SN - Senegal 3
AO - Angola 2
EU - Europa 2
GT - Guatemala 2
IR - Iran 2
LV - Lettonia 2
PR - Porto Rico 2
RO - Romania 2
SY - Repubblica araba siriana 2
BA - Bosnia-Erzegovina 1
BW - Botswana 1
CI - Costa d'Avorio 1
DK - Danimarca 1
DM - Dominica 1
EE - Estonia 1
GN - Guinea 1
GY - Guiana 1
HU - Ungheria 1
MD - Moldavia 1
ME - Montenegro 1
NG - Nigeria 1
NI - Nicaragua 1
OM - Oman 1
PA - Panama 1
QA - Qatar 1
SI - Slovenia 1
Totale 11.553
Città #
Dallas 4.992
Singapore 428
Chandler 344
Jacksonville 193
Hong Kong 167
Beijing 130
Princeton 130
Ashburn 125
São Paulo 93
Sassari 72
Nanjing 71
Helsinki 68
Ann Arbor 61
Dearborn 60
Shanghai 58
Wilmington 49
Los Angeles 37
Ho Chi Minh City 35
Rome 35
New York 30
Belo Horizonte 29
Milan 29
Rio de Janeiro 29
Santa Clara 27
Seoul 25
Changsha 23
Hanoi 22
Cagliari 21
Montreal 21
Nanchang 21
Falkenstein 20
Porto Alegre 18
Buenos Aires 17
Shenyang 17
Brasília 16
Houston 16
Tokyo 16
Boardman 15
Curitiba 15
Johannesburg 15
Jiaxing 14
Tianjin 14
Brussels 13
Hebei 13
Warsaw 13
Campinas 12
Guarulhos 12
San Francisco 12
Tashkent 12
Woodbridge 12
Boston 11
Brooklyn 10
Norwalk 10
Bogotá 9
Caracas 9
Denver 9
Ningbo 9
Osasco 9
Poplar 9
Recife 9
Salvador 9
Stockholm 9
Amman 8
Bauru 8
Columbus 8
Council Bluffs 8
Guayaquil 8
Hangzhou 8
Kunming 8
Lahore 8
Ourinhos 8
Phoenix 8
Ribeirão Preto 8
Santo André 8
Sorocaba 8
Toronto 8
Atlanta 7
Baghdad 7
Baku 7
Belém 7
Buffalo 7
Caxias do Sul 7
Mexico City 7
Nairobi 7
Aracaju 6
Asunción 6
Barcelona 6
Bragança Paulista 6
Contagem 6
Frankfurt am Main 6
Garanhuns 6
Goiânia 6
Guangzhou 6
Moglia 6
Munich 6
Niterói 6
Nuremberg 6
Orem 6
Seattle 6
St Petersburg 6
Totale 8.093
Nome #
The importance of materiality analysis and stakeholder engagement in determining corporate purpose: A case study from the aviation industry 1.362
“Made in Japan” vs “Made in Germany”: An Application of the Implicit Association Test to the Study of the Country-of-Origin Effect 1.293
Can Artificial Intelligence (AI) be a Driver of Competitiveness in Tourism? An Italian Case of Service Management Company Supporting Tourist Destinations 671
Innovation in Tourism Sector. Strategic Projects and Technological Transfer Processes for the Competitiveness of the European Market 374
Innovation in Tourism Communication. Strategic Models to Create Sustainable Value for Destination 373
Alcune applicazioni dell’illusione di Müller-Lyer alla gestione dello spazio espositivo a scaffale 200
Caveat nell’impiego di materiale di visibilità a scaffale: i risultati di un esperimento 178
Chinese tourism in Europe: the determinants of destination competitiveness 172
Analgesici di marca e generici a confronto: un’analisi delle percezioni di efficacia attraverso un implicit association test (IAT) 169
Entrepreneurship & SMEs in Emerging Markets: Competitiveness & Innovation in Knowledge Economy 164
Atti del IV Convegno internazionale METMA 4 – International Workshop on Spatio – Temporal Modelling 163
Pushing towards innovation in the Cultural and Creative industry of Sardinia 163
"Intenzione" e "invenzione": la creazione di valore per la destinazione Sardegna attraverso l’immagine coordinata 154
ESG and Value Creation in Air Transport Companies: The Case History of GEASAR S.p.A. (Olbia Costa Smeralda Airport) 150
Business process management (BPM): How complementary BPM capabilities can build an ambidextrous state in business process activities of family firms 148
DIGITAL OPEN INNOVATION. Sfide gestionali e enabling technologies per le piccole e medie imprese 146
Do entrepreneurial knowledge and innovative attitude overcome “imperfections” in the innovation process? Insights from SMEs in the UK and Italy 145
Introduction to the volume: Entrepreneurship & SMEs in Emerging Markets: Competitiveness & innovation in Knowledge Economy 144
Data driven reputation management: la competività delle destinazioni turistiche nella prospettiva del relationship marketing process 143
Are digital technologies killing future innovation? The curvilinear relationship between digital technologies and firm’s intellectual property 128
The role of resources and capabilities in managing and overcoming the financial crisis: a case study of the Fratelli Pinna sheep-dairy business 126
Creating shared value. Strategic management of CSR in integrated management perspective 125
La dimensione sociale delle strategie di marketing: il caso studio di un’impresa agro-alimentare 125
Converting Shelf-Based Scarcity into Innovation by Adopting Customer-Focused Innovation Approach 122
Economia e sviluppo nel comune di Castelsardo: prospettive di un sistema turistico pluribusiness 113
Equity crowdfunding inTechnology Transfer Strategies and Licensing 113
Unveiling the impact of the adoption of digital technologies on firms’ innovation performance 111
Economia e competitività nel comune di Alghero: le vie dello sviluppo dalle contraddizioni del presente 106
Il contesto socio-economico e il mercato del lavoro 104
Enhancing Innovative Behavior at the Workplace: the Moderating Role of Entrepreneurial Orientation and Web 2.0 104
A STUDY ON CONSUMER ATTITUDES TOWARDS TOURISM ADVERTISING: THE INFLUENCE OF EMOTION AND MOTIVATION 102
Niche tourism destinations’ online reputation management and competitiveness in big data era: evidence from three Italian cases 100
La pianificazione strategica di alcuni centri urbani della Sardegna, nuovi orientamenti di sviluppo in ambito insulare mediterraneo 99
OVERCOMING “IMPERFECTIONS” OF TECHNOLOGICAL CHANGE: THE BORDERLESS NATURE OF ENTREPRENEURSHIP IN OPEN INNOVATION MODEL 99
Influence of the cadastral value of the urban land and neighborhood characteristics on the mean house mortgage appraisal 98
The customer satisfaction in tourist systems 90
La Valutazione dei sistemi produttivi: la customer satisfaction nei sistemi turistici 90
Employee Psychological Resources as a Microfoundation for Organizational Knowledge Creation Across Cultures: A Yin-Yang Dialectical Systems View 89
Il valore economico dei beni ambientali e la soddisfazione dei clienti: la competitività del prodotto ecoturistico 89
L’orientamento del turismo di massa nell’ottica della sostenibilità. Metodologie e valutazioni per il turismo balneare 89
I business model sostenibili nel sistema aeroportuale: la CSR per la creazione di valore nell’Aeroporto “Costa Smeralda” di Olbia 87
Spin-off universitari in regioni economicamente marginali: il caso Abbeynet 87
Il brand Sardegna: genesi ed evoluzione 87
Statistics for Spatio-Temporal Modelling 86
Organizzazione e pianificazione delle attività ecoturistiche: principi ed esperienze 85
L'autenticità percepita del brand Sardegna presso le comunità locali 85
Knowledge exploration and ICT knowledge exploitation through human resource management 85
Innovazione e marketing nel settore della nautica da diporto, strategie e modelli di business per la competitività del sistema economico del mare 83
The relative importance of service quality dimensions in E-commerce experiences 81
Nonverbal stimuli in a virtual aisle: does the shelf you choose matter? 80
L'autenticità percepita di una marca territoriale: il brand Sardegna 79
How to Improve Competitiveness of Tourism Destinations by Data Driven Reputation Management 78
Strategie e modelli per una crescita condivisa tra università e imprese 77
Turismo e sostenibilità ambientale 77
L'indagine sugli operatori del settore 76
Introduzione. Il Progetto Gallura's Sustainable Tourism 75
Happiness as a driver of entrepreneurial initiative and innovation capital 75
TOURISM AND NATURAL ATTRACTORS: CONSERVATION AS A NEW SOURCE OL COMPETITIVE ADVANTAGE. THE CASE HISTORY OF THE PROTECTED AREA OF TAVOLA PUNTA CODA CAVALLO 74
Knowledge Discovery out of Text Data. A Systematic Review via Text Mining 74
L’innovazione nella governance dei territori: lo sviluppo turistico sinergico tra imprese e attrattori culturali e ambientali 72
The open innovation journey along heterogeneous modes of knowledge-intensive marketing collaborations: a cross-sectional study of innovative firms in Europe 72
Il prodotto ecoturistico: le destinazioni eco-customer oriented 70
Is healthy food convenient for health and pockets? 69
Manuel européen de bonnes pratiques sur l’organisation et la planification écotouristique 66
Il turismo sostenibile in Sardegna: il laboratorio Gallura. Analisi sullo stato attuale e possibili scenari di sviluppo 66
Il turismo enogastronomico e culturale in Sardegna: opportunità di sviluppo. Le azioni di marketing turistico 66
Illusioni visive “nascoste” nel package ed effetti sulla quantità percepita di spazio espositivo allocato ad una referenza 65
Turismo nature-based, sviluppo socioeconomico e conservazione. Il diving come driver per l’area marina protetta 65
The WISED knowledge-creating company: rethinking SECI model in light of the digital transition 63
L’Università degli Studi di Sassari e i suoi laureati: valutazioni e proposte delle imprese 63
The digital humanism era triggered by individual creativity 62
Spin-off universitari in regioni economicamente marginali: il caso della Sardegna 62
The lack of balance in the Spanish First Division Football League 61
Mobile Services Diffusion as Potential Enabler for Brand Building: an exploratory analysis 60
Knowledge integration for resilience among multinational SMEs amid the COVID-19: from the view of global digital platforms 59
The impact of knowledge management on the digital supply chain - a bibliometric literature review 59
La visione manageriale delle Aree Marine Protette: dalla valorizzazione del capitale naturale alla co-creazione di valore 58
L'indagine sui turisti 55
Perceiving the Tourism Image of Italy: A Study of the Destination Image Framework of Italy in the Chinese Market 51
LEVERAGING KNOWLEDGE MANAGEMENT ON BRAND EQUITY IN US LISTED COMPANIES 50
How OFDI Promotes High-Technology Multinationals’ Innovation: From the Perspective of a Cross-Border Business Model 50
Raddoppiare o triplicare le referenze nella comunicazione di marketing tramite flyer promozionale? L’effetto sulla percezione di convenienza di prezzo da parte del cliente 48
L’impatto ambientale dei turisti balneari: la gestione della CO2 nell’ottica della sostenibilità 46
Influenzare la numerosità percepita delle referenze a scaffale attraverso il principio di accentuazione delle direzioni spaziali della porzione di lineare espositivo 45
La valorizzazione socioeconomica della pesca ricreativa in una prospettiva di sostenibilità 44
Preventing food waste in Chinese catering supply chain: from the view of tacit knowledge 40
The impact of knowledge sharing on employee engagement through the mediating role of competency development and moderating role of social climate 38
Strategic Projects and Technological Transfer Processes for the Competitiveness of the European Market 9
Totale 11.699
Categoria #
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Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2020/2021295 0 0 0 0 0 13 65 25 86 70 26 10
2021/2022338 34 4 10 10 4 3 16 33 29 11 46 138
2022/2023659 71 52 21 114 63 97 0 70 116 12 29 14
2023/2024221 31 14 13 14 23 9 3 12 0 2 48 52
2024/20252.591 25 33 153 45 203 149 184 386 902 322 95 94
2025/20266.432 132 1.928 3.281 720 345 26 0 0 0 0 0 0
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