PINNA, Mariella
 Distribuzione geografica
Continente #
NA - Nord America 836
EU - Europa 588
AS - Asia 360
SA - Sud America 3
AF - Africa 2
Continente sconosciuto - Info sul continente non disponibili 2
OC - Oceania 2
Totale 1.793
Nazione #
US - Stati Uniti d'America 832
IT - Italia 196
CN - Cina 182
UA - Ucraina 171
SG - Singapore 124
DE - Germania 82
SE - Svezia 39
KR - Corea 20
FI - Finlandia 19
GB - Regno Unito 17
BE - Belgio 15
CZ - Repubblica Ceca 9
FR - Francia 9
ID - Indonesia 9
RO - Romania 8
IN - India 6
ES - Italia 5
CA - Canada 4
RU - Federazione Russa 4
TW - Taiwan 4
PK - Pakistan 3
AE - Emirati Arabi Uniti 2
BR - Brasile 2
DK - Danimarca 2
EG - Egitto 2
EU - Europa 2
HK - Hong Kong 2
IE - Irlanda 2
JP - Giappone 2
NL - Olanda 2
PL - Polonia 2
TR - Turchia 2
AU - Australia 1
BG - Bulgaria 1
CH - Svizzera 1
CL - Cile 1
LK - Sri Lanka 1
LU - Lussemburgo 1
MC - Monaco 1
ME - Montenegro 1
MY - Malesia 1
NZ - Nuova Zelanda 1
SA - Arabia Saudita 1
SK - Slovacchia (Repubblica Slovacca) 1
TH - Thailandia 1
Totale 1.793
Città #
Chandler 251
Singapore 99
Jacksonville 97
Princeton 71
Dearborn 61
Sassari 55
Ann Arbor 53
Nanjing 35
Wilmington 28
Ashburn 26
Nanchang 21
Cagliari 20
Seoul 20
Beijing 17
Shenyang 15
Brussels 14
Rome 10
Jiaxing 9
Santa Clara 9
Woodbridge 9
Brno 8
Changsha 8
Horia 8
Tianjin 8
Hebei 7
New York 7
Kunming 6
Pavia 6
Boardman 5
Florence 5
Genova 5
Hangzhou 5
Taizhou 5
Washington 5
Ancona 4
Guangzhou 4
Jinan 4
Shanghai 4
Bekasi 3
Lanzhou 3
Ningbo 3
Salford 3
Toronto 3
Turin 3
Ussana 3
Zhengzhou 3
Abu Dhabi 2
Alghero 2
Andover 2
Cento 2
Chennai 2
Delhi 2
Dublin 2
Gatchina 2
Hanover 2
Helsinki 2
Islamabad 2
Latina 2
Milan 2
Molise 2
Mountain View 2
Naples 2
Porto Torres 2
Riva del Garda 2
Saint-Fons 2
San Francisco 2
Taichung 2
Tokyo 2
Valdobbiadene 2
Warsaw 2
Aalborg 1
Auckland 1
Bangkok 1
Birmingham 1
Bratislava 1
Buckingham 1
Central 1
Central District 1
Changchun 1
Colombo 1
Frankfurt am Main 1
Fuzhou 1
Genzano Di Roma 1
Haikou 1
Izmir 1
Jakarta 1
Jinhua 1
Kuala Lumpur 1
Lequile 1
London 1
Los Angeles 1
Markham 1
Melbourne 1
Monaco 1
Moscow 1
Napoli 1
Norwalk 1
Nuoro 1
Nuremberg 1
Palau 1
Totale 1.126
Nome #
The food quality labels: awareness and willingness to pay in the context of Italy 95
Factors and information sources influencing students' consumer behaviour: a case study at an Italian public university 80
Imprese Localmente Dominanti e Benessere Sociale. 80
Do consumers really care about food quality labels 77
Emotions and satisfaction at the hospital 76
Corporate Social Responsibility: an overview 70
Il settore nautico in Sardegna: stato dell'arte e dinamiche di sviluppo 68
Board gender diversity and sustainability systematic review 66
Comparing patient satisfaction in public and private hospitals. 66
Consuming food and beverage at the airport: analogies and differences among business and leisure tourists 62
Barriers to responsible tourist behavior: a cluster analysis in the context of Italy 60
Il Marketing Management 57
Being good to be happy? The influence of moral values on tourist happiness 53
Notorietà e atteggiamento dei consumatori italiani nei confronti dei marchi etici di qualità nel settore alimentare: un’indagine esplorativa 52
La valutazione delle performance in sanità: indagine di patient satisfaction in un'Azienda Ospedaliera 52
Immagine e Reputazione presso la stampa locale: il caso dell'ASL di Sassari 50
The evolution of social entrepreneurship in tourist research 49
Investigating Motivations and Information Sources driving University choice: insights from Italy. 49
Do gender identities of femininity and masculinity affect the intention to buy ethical products? 43
Discussion, Managerial Implications, and Future Steps 43
L’atteggiamento dei consumatori rispetto ai prodotti etici: un’analisi cluster 42
Young Tourists' perceptions of hotel disintermediation: Evidence from Italy 40
Prospective students’ motivations and preferred information sources. Evidence from Italy. 39
La dimensione territoriale della governance: il settore della nautica come strategia per lo sviluppo 37
The Review Approach 36
Toward a Systematic Review of the Literature: Content Analysis 35
Moral versus material values in shaping tourists’ happiness. 34
Conclusion 34
Introduction 34
The tourists’ consumption of Food and Beverage at the airport: the influence of motivations of travelling and socio-demographic characteristics 33
Pursuing Happiness while on Holidays 32
The tourists' consumption of food and beverage at the airport: the influence of the purpose of traveling and sociodemographic characteristics 32
The Evolution and Distribution of the Scientific Knowledge 30
Sustainable Entrepreneurship A Systematic Review of Academic Research 29
Sustainable Entrepreneurship: Framing the Boundaries of Current Knowledge 29
La sostenibilità d'impresa nel settore agroalimentare. Comunicazione e Impegno delle imprese del Sud Italia 25
La CSR nel business model delle aziende: impatti sulle performance economico-finanziarie e sulla capacità di essere resilienti 23
Imprenditorialità e sviluppo sostenibile 19
I fattori che influenzano l’agire sostenibile delle aziende agroalimentari. Uno studio pilota condotto nella regione Sardegna 14
Rapporti tra etica ed economia in una prospettiva di consumo critico 14
Totale 1.859
Categoria #
all - tutte 9.365
article - articoli 0
book - libri 0
conference - conferenze 0
curatela - curatele 0
other - altro 0
patent - brevetti 0
selected - selezionate 0
volume - volumi 0
Totale 9.365


Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2019/2020220 0 0 0 0 35 39 60 7 29 16 33 1
2020/2021357 30 5 39 7 59 25 39 6 45 44 54 4
2021/2022183 19 1 6 6 3 1 5 16 22 14 15 75
2022/2023438 41 48 6 81 31 67 4 62 64 1 19 14
2023/2024163 32 6 6 6 16 18 14 6 0 4 35 20
2024/2025182 11 3 84 39 45 0 0 0 0 0 0 0
Totale 1.859