The tourists’ consumption of Food and Beverage at the airport: the influence of motivations of travelling and socio-demographic characteristics / DEL CHIAPPA, Giacomo; Pinna, Mariella. - (2013). (Intervento presentato al convegno Advances in Tourism Marketing Conference (ATMC)).

The tourists’ consumption of Food and Beverage at the airport: the influence of motivations of travelling and socio-demographic characteristics

DEL CHIAPPA, Giacomo;PINNA, Mariella
2013-01-01

2013
9789898472335
The tourists’ consumption of Food and Beverage at the airport: the influence of motivations of travelling and socio-demographic characteristics / DEL CHIAPPA, Giacomo; Pinna, Mariella. - (2013). (Intervento presentato al convegno Advances in Tourism Marketing Conference (ATMC)).
File in questo prodotto:
Non ci sono file associati a questo prodotto.

I documenti in IRIS sono protetti da copyright e tutti i diritti sono riservati, salvo diversa indicazione.

Utilizza questo identificativo per citare o creare un link a questo documento: https://hdl.handle.net/11388/50685
Citazioni
  • ???jsp.display-item.citation.pmc??? ND
  • Scopus ND
  • ???jsp.display-item.citation.isi??? ND
social impact