MARINO, Giada
 Distribuzione geografica
Continente #
NA - Nord America 364
EU - Europa 140
AS - Asia 22
AF - Africa 3
OC - Oceania 1
SA - Sud America 1
Totale 531
Nazione #
US - Stati Uniti d'America 361
IT - Italia 92
SG - Singapore 14
DE - Germania 9
UA - Ucraina 9
GB - Regno Unito 7
BE - Belgio 5
FI - Finlandia 4
CA - Canada 3
CZ - Repubblica Ceca 2
DK - Danimarca 2
FR - Francia 2
HK - Hong Kong 2
TR - Turchia 2
AU - Australia 1
BG - Bulgaria 1
CH - Svizzera 1
CL - Cile 1
CN - Cina 1
EG - Egitto 1
ES - Italia 1
ET - Etiopia 1
GE - Georgia 1
IN - India 1
LU - Lussemburgo 1
PL - Polonia 1
RO - Romania 1
RU - Federazione Russa 1
SE - Svezia 1
TH - Thailandia 1
ZA - Sudafrica 1
Totale 531
Città #
Chandler 168
Princeton 38
Ann Arbor 19
Siena 16
Sassari 13
Wilmington 11
Singapore 10
Cagliari 9
Chicago 8
Munich 7
Brussels 5
Dalmine 5
Milan 5
Oristano 5
Helsinki 4
New York 4
Quartu Sant'Elena 4
Falls Church 3
Fondi 3
London 3
Turi 3
Boardman 2
Brno 2
Limena 2
Marano di Napoli 2
San Francisco 2
Toronto 2
Addis Ababa 1
Alghero 1
Andover 1
Arezzo 1
Ashburn 1
Bangkok 1
Bari 1
Borås 1
Cairo 1
Cedar Knolls 1
Chennai 1
Clearwater 1
Copenhagen 1
Council Bluffs 1
Elmas 1
Haikou 1
Induno Olona 1
Istanbul 1
Luxembourg 1
Madrid 1
Markham 1
Melbourne 1
Monteviale 1
Norwalk 1
Rho 1
Rome 1
Sala Comacina 1
Sofia 1
Tbilisi 1
Warsaw 1
Zurich 1
Totale 386
Nome #
Studiare la polarizzazione politica nello “shockdown mediale” 61
Citizens, polarization, and the pandemic in the hybrid news media system 49
L'Europa fra casa e gabbia. Tono, frame ed engagement delle notizie sulle istituzioni europee nei mesi precedenti le elezioni 2018 38
Using Facebook’s Advertising Platform for Recruiting Online Survey Respondents 37
Mapping Italian News Media Political Coverage in the Lead-Up of 2018 General Election 35
Studiare la polarizzazione politica nello “shockdown mediale” 32
It takes a village to manipulate the media: coordinated link sharing behavior during 2018 and 2019 Italian elections 29
Coordinated Link Sharing Behavior as a Signal to Surface Sources of Problematic Information on Facebook 28
Multi-Party media partisanship attention score: Estimating partisan attention of news media sources using twitter data in the lead-up to 2018 Italian election 27
#instamoments of the Flat Earth. Come le affordance di Instagram modellano la diffusione dell'informazione cospirazionista 25
Economia, immigrazione, corruzione ed Europa: performance e circolazione su Facebook delle notizie sulle elezioni europee 2019 24
Binge-watching the Algorithmic Catalog: Making Sense of Netflix in the Aftermath of the Italian Launch 23
Diverging patterns of interaction around news on social media: insularity and partisanship during the 2018 Italian election campaign 23
Dal #iorestoacasa alla ripartenza: gli utenti italiani di internet e l’informazione nelle due fasi dell’emergenza. I dati longitudinali del progetto I-POLHYS 22
Participation in Problematic News Cycles on Social Media and Instant Messaging Services during the Covid-19 Pandemic. The Impact of News Use, Political Discussion, and Ideological Extremism 21
OGNI COMUNITÀ È UN’ISOLA? POLARIZZAZIONE, AMPLIFICAZIONE E RE-FRAMING DELL’INFORMAZIONE SUI SOCIAL MEDIA 21
La comunicazione dei musei pubblici e le nuove sfide digitali 17
La voce delle comunità 16
(Nearly) Ten Years of Social Media and Political Elections in Italy: Questions, Platforms, and Methods 16
Il sistema dei media digitali in Italia nei sei mesi precedenti le elezioni politiche 13
At the onset of an infodemic: Geographic and disciplinary boundaries in researching problematic COVID-19 information 9
Seven years of studying the associations between political polarization and problematic information: a literature review 3
Totale 569
Categoria #
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curatela - curatele 0
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patent - brevetti 0
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volume - volumi 0
Totale 3.841


Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2020/202130 0 0 0 2 1 0 1 0 2 15 5 4
2021/2022102 6 0 1 1 4 2 6 4 25 5 8 40
2022/2023320 31 42 15 36 26 49 0 49 48 2 20 2
2023/2024102 20 5 5 4 11 1 29 6 0 4 9 8
2024/202515 15 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Totale 569