Sfoglia per Autore
Corporate Social Responsibility: an overview
2011-01-01 Ruggieri, Marco; Pinna, Mariella
Rapporti tra etica ed economia in una prospettiva di consumo critico
2011-02-15 Pinna, Mariella
La dimensione territoriale della governance: il settore della nautica come strategia per lo sviluppo
2013-01-01 Masia, S; Pinna, Mariella
Notorietà e atteggiamento dei consumatori italiani nei confronti dei marchi etici di qualità nel settore alimentare: un’indagine esplorativa
2013-01-01 Del Chiappa, G; Pinna, M
The tourists’ consumption of Food and Beverage at the airport: the influence of motivations of travelling and socio-demographic characteristics
2013-01-01 DEL CHIAPPA, Giacomo; Pinna, Mariella
Consuming food and beverage at the airport: analogies and differences among business and leisure tourists
2013-01-01 Pinna, Mariella; DEL CHIAPPA, Giacomo
The tourists' consumption of food and beverage at the airport: the influence of the purpose of traveling and sociodemographic characteristics
2013-01-01 Del Chiappa, G; Pinna, M
La valutazione delle performance in sanità: indagine di patient satisfaction in un'Azienda Ospedaliera
2013-01-01 Azara, Antonio Alfredo; Pes, M. A.; Andolfi, A. M.; Pinna, Mariella
Il settore nautico in Sardegna: stato dell'arte e dinamiche di sviluppo
2013-01-01 Tola, Alessio; Pinna, Mariella; Chessa, S.
The food quality labels: awareness and willingness to pay in the context of Italy
2014-01-01 Pinna, Mariella; Velcovska, S; DEL CHIAPPA, Giacomo
Immagine e Reputazione presso la stampa locale: il caso dell'ASL di Sassari
2015-01-01 Pinna, Mariella
L’atteggiamento dei consumatori rispetto ai prodotti etici: un’analisi cluster
2015-01-01 Pinna, M; Del Chiappa, G
Investigating Motivations and Information Sources driving University choice: insights from Italy.
2016-01-01 Pinna, Mariella; DEL CHIAPPA, Giacomo; Gallarza, G. M.
Comparing patient satisfaction in public and private hospitals.
2016-01-01 Pinna, Mariella; Atzeni, M; DEL CHIAPPA, Giacomo
Il Marketing Management
2016-01-01 Pinna, Mariella
Pursuing Happiness while on Holidays
2016-01-01 Pinna, Mariella; DEL CHIAPPA, Giacomo; Correia, A.
Young Tourists' perceptions of hotel disintermediation: Evidence from Italy
2016-01-01 DEL CHIAPPA, Giacomo; Pinna, Mariella; Atzeni, M.
Moral versus material values in shaping tourists’ happiness.
2016-01-01 Pinna, Mariella; DEL CHIAPPA, Giacomo; Correia, A.
Prospective students’ motivations and preferred information sources. Evidence from Italy.
2017-01-01 Pinna, Mariella; DEL CHIAPPA, Giacomo
Do consumers really care about food quality labels
2017-01-01 Pinna, M.; Del Chiappa, G.; Atzeni, M.
Legenda icone
- file ad accesso aperto
- file disponibili sulla rete interna
- file disponibili agli utenti autorizzati
- file disponibili solo agli amministratori
- file sotto embargo
- nessun file disponibile