Sfoglia per Autore  

Opzioni
Mostrati risultati da 81 a 100 di 248
Titolo Data di pubblicazione Autore(i) File
La competitività e l’attrattività delle destinazioni congressuali italiane: un’analisi empirica 1-gen-2013 DEL CHIAPPA, G
5th Advances in Tourism Marketing Conference (ATMC), Conference note 1-gen-2013 DEL CHIAPPA, Giacomo
Le modalità di prenotazione del prodotto turistico Sardegna: un’analisi empirica 1-gen-2013 DEL CHIAPPA, Giacomo; Zara, A.
Impacts of ecotourism on travellers' attitudes 1-gen-2014 LORENZO ROMERO, C; DEL CHIAPPA, Giacomo
Perceptions of Hotel Disintermediation in Taiwan: the Generation Y Perspective 1-gen-2014 DEL CHIAPPA, Giacomo; Fotiadis, A.
La competitività delle destinazioni congressuali italiane 1-gen-2014 DEL CHIAPPA, Giacomo
The motivations for wedding tourism: a demand-side perspective 1-gen-2014 DEL CHIAPPA, Giacomo; Fortezza, F.
Which experiential values best predict overall value and loyalty? A structural model tested among different subsample of tourists 1-gen-2014 Gallarza, M; DEL CHIAPPA, G; Arteaga, F
Do Negative Experiences about Hotel Services always lead to Dissatisfaction?: An Empirical Study in the Context of E-rating and E-Complaint 1-gen-2014 DEL CHIAPPA, Giacomo; Dall'Aglio, S.
Challenges in Wine routes development: the case of Cannonau Wine Route, Sardinia 1-gen-2014 DEL CHIAPPA, Giacomo
The food quality labels: awareness and willingness to pay in the context of Italy 1-gen-2014 Pinna, Mariella; Velcovska, S; DEL CHIAPPA, Giacomo
Use of 2.0 Tools by Travel Agencies: A Latent Segmentation Study in the Italy Context 1-gen-2014 DEL CHIAPPA, Giacomo; LORENZO ROMERO, C; ALARCON DEL AMO, M. C.
Driving first-time and repeat spectators to a motor sport event 1-gen-2014 DEL CHIAPPA, Giacomo; Tinaz, C; Douglas, M. T.
Profiling a latent segmentation of Italian social networkers 1-gen-2014 Lorenzo, C; ALARCON DEL AMO, M; DEL CHIAPPA, Giacomo
Environmental issues to profile the consumers' attitude: a latent segmentation approach 1-gen-2014 DEL CHIAPPA, Giacomo; LORENZO ROMERO, C.
Analyzing the User-Generated Content on Disintermediation Effect: A Latent Segmentation Study of Bookers and Looker 1-gen-2014 LORENZO ROMERO, C; DEL CHIAPPA, G; Constantinides, E
Hotel disintermediation in France: Perceptions of Students from Generation Y 1-gen-2014 Prayag, G; DEL CHIAPPA, Giacomo
Emotions and visitors satisfaction at a museum 1-gen-2014 DEL CHIAPPA, Giacomo; Andreu, L; Gallarza, M.
Perceptions of Hotel Disintermediation: The French Generation Y Case 1-gen-2014 Prayag, G; DEL CHIAPPA, Giacomo
Awareness, use and attitude of tourism companies towards Web 2.0: an empirical analysis of the Spanish hospitality sector 1-gen-2014 DEL CHIAPPA, Giacomo
Mostrati risultati da 81 a 100 di 248
Legenda icone

  •  file ad accesso aperto
  •  file disponibili sulla rete interna
  •  file disponibili agli utenti autorizzati
  •  file disponibili solo agli amministratori
  •  file sotto embargo
  •  nessun file disponibile