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Titolo Data di pubblicazione Autore(i) File
Resident’s perceptions of costs and benefits of ship tourism and their preferences toward different types of tourism development 1-gen-2013 DEL CHIAPPA, Giacomo; Melis, G.
Sostenibilità e competitività delle destinazioni turistiche: la visione degli operatori Turistici 1-gen-2017 Del Chiappa, G; Usai, S; Cocco, A; Atzeni, M
The ecotourists’ willingness-to-pay: an econometric analysis in the context of Italy 1-gen-2013 DEL CHIAPPA, G; Meleddu, M; Pulina, M
The food quality labels: awareness and willingness to pay in the context of Italy 1-gen-2014 Pinna, Mariella; Velcovska, S; DEL CHIAPPA, Giacomo
The influence of servicescape on experiential consumption and consumer delight: insights from a cruise setting 1-gen-2017 Sorrentino, A; Risitano, M; Del Chiappa, G; Ferretti, M
The influence of TripAdvisor quality signals on hotel prices in Iran 1-gen-2017 Ghasemi, V; Hatamifar, P; Mahzoon Haghighi, P; Del Chiappa, G.
The motivations for wedding tourism: a demand-side perspective 1-gen-2014 DEL CHIAPPA, Giacomo; Fortezza, F.
The responsible's tourist behaviour: an empirical analysis in Italy 1-gen-2009 DEL CHIAPPA, Giacomo; Grappi, S; Romani, S.
The role of residents’ apathy and its influence on brand ambassadorship behavior 1-gen-2017 Ghasemi, V; Del Chiappa, G; Correia, A.
The tourists' consumption of food and beverage at the airport: the influence of the purpose of traveling and sociodemographic characteristics 1-gen-2013 Del Chiappa, G; Pinna, M
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Tipologia
  • 4 Contributo in Atti di Convegno ... 74
  • 4 Contributo in Atti di Convegno ... 74
Autore
  • PINNA, Mariella 10
  • ATZENI, Marcello 8
  • MELEDDU, Marta 3
  • PULINA, Manuela 3
  • HENRIQUES CORREIA, Antónia de Jesus 1
  • SINI, LUCA 1
  • USAI, Alessia Eleonora 1
Data di pubblicazione
  • 2010 - 2020 71
  • 2006 - 2009 3
Editore
  • Facultade de Economia do Universi... 7
  • Springer 3
  • 2nd International Conference on C... 2
  • Dipartimento di Economia e Direzi... 2
  • Marketing Trends Association 2
  • ESCP-EAP 1
  • Marteting Trends Assocation 1
  • Paris-Venice: Marketing Trends As... 1
  • Springer International Publishing 1
  • Springer Verlag 1
Keyword
  • community-based tourism 2
  • destination branding 2
  • e-complaints 2
  • socio-demographic characteristics 2
  • : destinazioni congressuali 1
  • atteggiamento 1
  • caratteristiche socio-demografiche 1
  • comportamento 1
  • consumer awareness 1
  • consumer willingness to pay 1
Lingua
  • eng 53
  • ita 10
Accesso al fulltext
  • no fulltext 74