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NOTA: è possibile cercare una corrispondenza esatta usando i doppi apici, ad es: "evoluzione della specie". Qualora si cerchi un identificativo, è consigliabile cercarlo in due modi differenti: tra apici con caratteri speciali es: "978-94-6366-274" oppure senza caratteri speciali solo come sequenza numerica: es 978946366274.
Resident’s perceptions of costs and benefits of ship tourism and their preferences toward different types of tourism development
2013-01-01 DEL CHIAPPA, Giacomo; Melis, G.
Sostenibilità e competitività delle destinazioni turistiche: la visione degli operatori Turistici
2017-01-01 Del Chiappa, G; Usai, S; Cocco, A; Atzeni, M
The ecotourists’ willingness-to-pay: an econometric analysis in the context of Italy
2013-01-01 DEL CHIAPPA, G; Meleddu, M; Pulina, M
The food quality labels: awareness and willingness to pay in the context of Italy
2014-01-01 Pinna, Mariella; Velcovska, S; DEL CHIAPPA, Giacomo
The influence of servicescape on experiential consumption and consumer delight: insights from a cruise setting
2017-01-01 Sorrentino, A; Risitano, M; Del Chiappa, G; Ferretti, M
The influence of TripAdvisor quality signals on hotel prices in Iran
2017-01-01 Ghasemi, V; Hatamifar, P; Mahzoon Haghighi, P; Del Chiappa, G.
The motivations for wedding tourism: a demand-side perspective
2014-01-01 DEL CHIAPPA, Giacomo; Fortezza, F.
The responsible's tourist behaviour: an empirical analysis in Italy
2009-01-01 DEL CHIAPPA, Giacomo; Grappi, S; Romani, S.
The role of residents’ apathy and its influence on brand ambassadorship behavior
2017-01-01 Ghasemi, V; Del Chiappa, G; Correia, A.
The tourists' consumption of food and beverage at the airport: the influence of the purpose of traveling and sociodemographic characteristics
2013-01-01 Del Chiappa, G; Pinna, M
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- 4 Contributo in Atti di Convegno ... 74
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Keyword
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- destination branding 2
- e-complaints 2
- socio-demographic characteristics 2
- : destinazioni congressuali 1
- atteggiamento 1
- caratteristiche socio-demografiche 1
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- consumer awareness 1
- consumer willingness to pay 1
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