RicercaInizia una nuova ricerca
NOTA: è possibile cercare una corrispondenza esatta usando i doppi apici, ad es: "evoluzione della specie". Qualora si cerchi un identificativo, è consigliabile cercarlo in due modi differenti: tra apici con caratteri speciali es: "978-94-6366-274" oppure senza caratteri speciali solo come sequenza numerica: es 978946366274.
Comparing Private and Public health care provision: an explorative approach to citizens from Spain and Italy
2015-01-01 Gallarza, M; Calero, R; DEL CHIAPPA, Giacomo; Nerbón, O.
Conceptualising the value co-creation challenge for tourism destinations
2013-01-01 Melis, G; Mccabe, S; DEL CHIAPPA, G
Consuming food and beverage at the airport: analogies and differences among business and leisure tourists
2013-01-01 Pinna, Mariella; DEL CHIAPPA, Giacomo
Cruise Tourism Development in Valencia (Spain): Stakeholders’ views and residents’ attitude
2013-01-01 DEL CHIAPPA, Giacomo; Gallarza, M; Zaragoza, Viguer
Dalle Smart Cities alle Smart Destination: ICTs e Web 2.0 per il vantaggio competitivo delle Destinazioni Turistiche
2013-01-01 DEL CHIAPPA, G; Splendiani, S; Micera, R; Presenza, A
Destination authenticity: developing and testing a measurement scale
2017-01-01 Atzeni, M; Del Chiappa, G; Melis, G
Destination governance and internal branding as antecedents of destination brand development: an exploratory study on Edinburgh
2011-01-01 Bregoli, I; DEL CHIAPPA, Giacomo
Do Negative Experiences about Hotel Services always lead to Dissatisfaction?: An Empirical Study in the Context of E-rating and E-Complaint
2014-01-01 DEL CHIAPPA, Giacomo; Dall'Aglio, S.
Driving first time spectators and repeat spectators to cultural events: "Sa Sartiglia" Carnival, Sardinia (Italy)
2015-01-01 DEL CHIAPPA, Giacomo; Melis, G; Atzeni, M.
Factors influencing travellers’ e-ratings and e-complaints about hotel services: Insights from an Italian tourism destination
2012-01-01 DEL CHIAPPA, Giacomo; Dall'Aglio, S.
Legenda icone
- file ad accesso aperto
- file disponibili sulla rete interna
- file disponibili agli utenti autorizzati
- file disponibili solo agli amministratori
- file sotto embargo
- nessun file disponibile
Opzioni
Scopri
Tipologia
- 4 Contributo in Atti di Convegno ... 74
- 4 Contributo in Atti di Convegno ... 74
Data di pubblicazione
- 2010 - 2020 71
- 2006 - 2009 3
Editore
- Facultade de Economia do Universi... 7
- Springer 3
- 2nd International Conference on C... 2
- Dipartimento di Economia e Direzi... 2
- Marketing Trends Association 2
- ESCP-EAP 1
- Marteting Trends Assocation 1
- Paris-Venice: Marketing Trends As... 1
- Springer International Publishing 1
- Springer Verlag 1
Keyword
- community-based tourism 2
- destination branding 2
- e-complaints 2
- socio-demographic characteristics 2
- : destinazioni congressuali 1
- atteggiamento 1
- caratteristiche socio-demografiche 1
- comportamento 1
- consumer awareness 1
- consumer willingness to pay 1
Lingua
- eng 53
- ita 10
Accesso al fulltext
- no fulltext 74