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Community integration: A Case Study of Costa Smeralda, Italy
2012-01-01 DEL CHIAPPA, Giacomo
Conference note Sixth World Conference for Graduate Research in Tourism, Hospitality and Leisure
2012-01-01 DEL CHIAPPA, Giacomo
The perceptions of an island community towards cruise tourism: a factor analysis
2012-01-01 Brida, J. G.; DEL CHIAPPA, Giacomo; Meleddu, Marta; Pulina, Manuela
How do residents perceive social, economic and environmental externalities? A cruise port of call case study
2012-01-01 Del Chiappa, G; Meleddu, M; Pulina, M
Investigating the degree of visitors’ satisfaction in a museum
2012-01-01 Del Chiappa, G; Ladu, M G; Meleddu, M; Pulina, M
Il paradigma importanza-performance nella valutazione della competitività delle destinazioni congressuali: un'analisi empirica e un focus sulla città di Trieste
2012-01-01 DEL CHIAPPA, Giacomo
How Do Meeting Organizers Choose Convention Sites Based on Different Types of Meetings? An Empirical Analysis of the Italian Meetings Industry
2012-01-01 DEL CHIAPPA, Giacomo
Factors influencing travellers’ e-ratings and e-complaints about hotel services: Insights from an Italian tourism destination
2012-01-01 DEL CHIAPPA, Giacomo; Dall'Aglio, S.
Cruise Tourism Externalities and Residents’Support: A Mixed Approach
2012-01-01 Brida, J. G.; DEL CHIAPPA, Giacomo; Meleddu, Marta; Pulina, Manuela
5th Advances in Tourism Marketing Conference (ATMC), Conference note
2013-01-01 DEL CHIAPPA, Giacomo
La competitività e l’attrattività delle destinazioni congressuali italiane: un’analisi empirica
2013-01-01 DEL CHIAPPA, G
Percezioni ed atteggiamento della comunità locale rispetto allo sviluppo del turismo: il caso Arzachena-Costa Smeralda
2013-01-01 DEL CHIAPPA, G
Le modalità di prenotazione del prodotto turistico Sardegna: un’analisi empirica
2013-01-01 DEL CHIAPPA, Giacomo; Zara, A.
L’ecoturismo in Sardegna: motivazioni, intenzioni di acquisto e disponibilità a pagare
2013-01-01 DEL CHIAPPA, Giacomo
The ecotourists’ willingness-to-pay: an econometric analysis in the context of Italy
2013-01-01 DEL CHIAPPA, G; Meleddu, M; Pulina, M
The tourists’ consumption of Food and Beverage at the airport: the influence of motivations of travelling and socio-demographic characteristics
2013-01-01 DEL CHIAPPA, Giacomo; Pinna, Mariella
Notorietà e atteggiamento dei consumatori italiani nei confronti dei marchi etici di qualità nel settore alimentare: un’indagine esplorativa
2013-01-01 Del Chiappa, G; Pinna, M
Internet versus travel agencies: the perception of different groups of Italian online buyers
2013-01-01 DEL CHIAPPA, Giacomo
Cruise Tourism Development in Valencia (Spain): Stakeholders’ views and residents’ attitude
2013-01-01 DEL CHIAPPA, Giacomo; Gallarza, M; Zaragoza, Viguer
Italian Online Buyers’ Perceptions of the topic of disintermediation and User Generated Content
2013-01-01 DEL CHIAPPA, G
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