The aim of the article is to emphasise some aspects of gaming simulation in the specific context of urban planning. Since designing, planning, and managing a city refers to time, space, and people who must communicate, some reflections regarding alternative times and places a gaming simulation creates are confronted with linguistic analysis of language as well as metalanguage of the game itself.
BETWEEN NO PLACE AND NO TIME / Rizzi, Paola. - 1:(2014), pp. 59-65.
Scheda prodotto non validato
Attenzione! I dati visualizzati non sono stati sottoposti a validazione da parte dell'ateneo
Titolo: | BETWEEN NO PLACE AND NO TIME | |
Autori: | ||
Data di pubblicazione: | 2014 | |
Citazione: | BETWEEN NO PLACE AND NO TIME / Rizzi, Paola. - 1:(2014), pp. 59-65. | |
Handle: | http://hdl.handle.net/11388/67746 | |
ISBN: | 978-3-7639-5425-4 | |
Appare nelle tipologie: | 2.1 Contributo in volume (Capitolo o Saggio) |
File in questo prodotto:
Non ci sono file associati a questo prodotto.
I documenti in IRIS sono protetti da copyright e tutti i diritti sono riservati, salvo diversa indicazione.